Bloglar
mobilya kulübü

8 Şubat 2015 Pazar

H&M FAR VE ALLIK PALETİ #VARAN_6#




Tekrar bir inceleme yazısı ile beraberizz :)) çok uzatmak istemiyorum sizleri sıkmadan konuya gireceğim :)

Paleti kullanalı 3 4 ay geçmiştir büyük ihtimal bu süreyi sizlerle paylaşacak yeterli bilgim olsun diye bu kadar uzattım diyebiliriz ;)

Benim göz kapaklarımın yağlı bir yapısı yok ve karma bir cilde sahibim bu farı bazsız bir şekilde saat 12 civarlarında sürdüğümde saat 4 icivarına kadar gayet rahat bi şekilde beni idare etti. Göz altına hafif kalem şeklinde uyguladığımda tek sıkıntım aşağıya akıyor olmasıydı ama inatla baz kullanmadım :D


Alırken oldukça şüpheciydim :) ancak 19.90 gibi bir fiyatı vardı ve bu fiyata bu kadar renk ve allık bir arada oldukça makuldu hem sizler hem de kendim için denemek istedim.



Renkleri vermesi bakımından oldukça iyi bana göre ki kuzenimin de tavsiyesi ile hafif ıslatarak uyguladığınızda daha koyu ve sabit hale geliyor :)



Allık renklerinin o kadar da koyu göründüğüne bakmayın oldukça sade ve doğal bir görünüm elde edebilirsiniz hafif uyguladığınızda :)

Özellikle benim gibi ilk far paletini alacak olanlara rahatlıkla tavsıye edebileceğim bir üründü bu hala da kullanıyorum :)

Merak etmeyin üzerinden 3 4 ay geçmiş olmasına rağmen  H&M mağzalarında hala mevcut ;)) şimdiden hayırlı olsunn :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder