Bloglar
mobilya kulübü

11 Haziran 2014 Çarşamba

merhabalar... ;)

Ben Milen Türkiye'de yaşıyorum ve Kırıkkale üniversitesinin bir öğrencisiyim bölümüm genel olarak insanların psikolojileriyle ilgileniyor. bu tur konuları hem sizlerle paylaşmak hem de yaptığım yenilikleri başkalarıyla paylaşarak onlara yardımcı olmak için bu bloğu yazmaya karar verdim. 

Geçen dönemlerde de birkaç denemem olmuştu fakat haftalık olarak en az bir blog girmeyi planlıyorum son finalleri de bitirdim ve artık bilgisayar,gezme,tozma,eğlenme mutlu olma vaktim geldi ;D

Mutluluğumu sizlerle paylaşmaya çalışacağım umarım beğenirsiniz.

NOT: He ufak bir de not ;D yazım yanlışlarım olabilir ;) beni uyarabilirsiniz hiç problem değil ;) sizlerin uyarılarınıza gayet açığım şimdiden teşekkürler... <3 

bu arada bu da ben ;) tanıştığıma memnun oldum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder