Bloglar
mobilya kulübü

27 Eylül 2014 Cumartesi

KAFT TİŞÖRTLERİ AŞKINA ;)





Hep abimin yüzünden işte :) yoksa ben nerden bileyim bu KAFT'ın (http://www.kaft.com/tr/bu kadar güzel kartlar ve baskılar yaptığını :(

Abim denemek amaçlı indirime giren beğendiği bir tişörtü sipariş etti :) gelen tişört gerçekten kaliteliydi ve baskısı her şeydi :) öyle istediğin gibi çeek sündür bozulmuyor kesinlikle hiçbir şekilde :)







Abim yeri geldikçe indirimden beğendiği ürünleri almaya devam etti 
ve 
bizleri düşünmeyi de ihmal etmedi :) 



Tam 9 tane var şu an elimde bunlardan 1 i benim tişörtümün kartı 2 si annemin ve geri kalan kısmı ise abimin :) kartları saklamaya devam etmeyi düşünüyorum :D bakarsınız bim syesinde bi koleksiyon yapmış oluruz :D
bir de yakın çekimden çekeyim hepsini ama ne kadarı anlaşılır olur bilemem :)  


*BEENNNİİİİİİİMMMMMM









İşte annesinin bitanecik gülüü :) çok tatlı dimi ya yıldızımmın üstüne dertler çökmüş gibi :( bunu MUDO'dan almış olduğum gömlğin içine giymeye bayılıyorum ve buradan abime tekrar teşekkür ediyorum eminim iletildi raporu alırım :)) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder