Bloglar
mobilya kulübü

17 Eylül 2014 Çarşamba

OMBRE ALTIN IŞILTILI TIRNAKLAR

Bu senenin yeni modası mı dersiniz yoksa sen uydurmuşsun ne de güzel yapmışsın mı dersiniz bilemeyeceğim ;) 

şu ara çok fena sardım bu modele özellikle de sedefli ya da her yanı sim kaynayan ojeler için



Deborah Lippmann holiday simli oje renkleri

 çookkk hoşuma giden bir model oldu bu benim ;) 

yapımı hemen sizlerle paylaşayım :)))



Alt tabanına ilk olarak cila olarak kalyonun ojesini kullanıyorum ardından resimdeki adımları uyguluyorum ;)



Umarım sizler de sevmişsinizdir bu ombreyi yaparken çok pahalı ojeleri tercih etmenize gerek yok (ki ben hiç kullanmadığım ojeyi tercih ettim) çünkü simli oldukları için çıkarırken sizi yeterince zorluyor ;) ve gayet de sağlam oluyor hiçbir şüpheniz olmasın ;) 

Ombreyi bitirdikten sonra da tekrardan bir kat daha cila geçerseniz tırnağınızın üzerindeki pütürlü sim tabakasını biraz olsun daha pürüzsüz hale gtirirsiniz ;) 

İYİ GÜNLERDE KULLANIN ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder