Bloglar
mobilya kulübü

9 Temmuz 2014 Çarşamba

BOZULMAYAN DEKORATİF PASTA#DIY_4#

bu sevimli pastayı Avustralya'daki kuzenim için yapmıştım kargo ile de göndermeyi planlıyordum ancak belirli sebeplerden dolayı gönderemedim :/ ama yine de gördü ve oldukça beğendi asıl düşüncem http://www.rossmann.com.tr/ larda satılan dekoratif buzdolabı süsü görünümlü pastacıklardan yollamaktı ancak bulamadığım için yeni bi DIY vakti dedim şimdi adımları inceleyelim ;) 


gereken malzemeler bunlar ;) daha sağlam olabilmesi adına silikon tabancası da kullanabilirsiniz ;))


alt kısmını parlak bir kartondan yanlarına grafon kağıdı ile fırfır yaparak şirinleştirdim :)

 sonra da yine grafon kağıtlarını kıvırarak pastanın üzerine gül desenlerini yaptım ;) işte çok şirin pastamız ;) 

üstüne mum koymazsak olmazdı değil mi ;) mutlu yıllar kuzim tekrardan ;)) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder