Bloglar
mobilya kulübü

17 Temmuz 2014 Perşembe

HEAD&SHOULDERS KADINLARA ÖZEL SAÇ DÖKÜLMESİNE VE KEPEĞE KARŞ ŞAMPUAN#VARAN_2#

Bahsetmek gerekirse 
saçlarımda kepek yoktu ta ki bu şampuanı kullanana kadar :/ kepeksiz saç derim kepeklenmeye başladı bilemiyorum belki de benim derime iyi gelmedi ne yağlı ne de kuru derim var açıkcası bu yönüyle benden 0 aldı :/

saç dökülmelerine karşıymış ;P 
peehhhh asdasaddsfasa yook öyle bi şeyy yaa aynı halde dökülmeye devam etti :/ yani tabi ki açık bi fark beklemiyorum ancak en azından azaltmasını bekliyordum bu yönden de 0 da kaldı 

kokusu yanii kimyasalımsı bi koku seziyorsunuz :/ biraz rahatsız edebilir belki ama beni rahatsız etmedi ;)) benim açımdan hadi bi puan verelim 1 

sanıyorumm ennnn güzel diye bahsedebileceğim şey köpürmesiydi :)) ben bilmiyorum şampuan olsun sabun olsun köpürmezse temizlik hissini verdiğini düşünmüyorum ;) ama şu bir gerçek ki çok köpüren şampuanlarda daha çok kimyasal var eğer doğal bi saç şampuanı istiyor ve bulamıyorsanız en kolaya kaçacağınız şey bir bebek şampuanı almak olacaktır ;))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder