Bloglar
mobilya kulübü

2 Temmuz 2014 Çarşamba

HALIDAKİ MUM LEKESİ NASIL ÇIKAR ???

Merhabalar :) 

Şu ara başıma hiç olmadık şeyler geliyo :)  yalnız olmadığını düşünerek sizlerle de paylaşmak istedim :)

Yeni favorim mum ışığında kitap okumak oldu ;D bi o eksikti zaten demi ;D neyse tamamladık işte ;)

Normalde halıya koymazdım hiç mumu hep parkede ya da komidinin üzerinde yerini alırdı yani ya yere namı değer Osman ile uzanır öyle kitap okurdum ;) ya da yatağıma uzanıp mum ışığında hem uyku hem de kitap keyfi yapardım ta ki o mağlum güne kadar :D mumu koydum halıya mumun da altlığı ya da korumalı hiçbir olayı yok tek kenarını eritmeye koyulmuş ve başarmış da kitap okumaktan sıkıldığım anda kafamı kitaptan kaldırmamla şok olmam bir oldu :/ neyse gelelim temizliğe ;)




NASIL TEMİZLENİR BU ŞEY DİYORSANIZ ŞİMDİ BUNLARI UYGULAYIN :) 


Ben ilk olarak kurumasını bekledim ve kuruyan kısımları elimle temizledim büyük parçaları almaya çalışın özellikle küçükleri sorun etmeyin bi aşama daha var çünkü :) toplayabildiklerinizin hepsini topladıktan sonra sert bir madde mesela kalem ile hafifçe kazıyın halıyı ve küçük mum tanelerini de tolaın elinzi sürterek bile yapabilirsiniz bunu problem değil ;) 

Asıl yapılması gerekene gelecek olursak :) 



Ben bizim toz bezlerininden birini iki parçaya ayırdım ve lekeyi hizalayarak halının alt kısmına bir bezi koydum üst kısmına da bir bezi :)  kurutma makinasını aldım ve başladım mumu eritmeye eridikçe üstteki bez ile sildim sildim  sildim ve leke çıktı....

:) çok gariptir mum dökülen yerdeki halı daha bi yumuşak ve hoş kokuyor tıpkı bi mum gibi :D 

Acaba tüm halıyı mı mumlasak ki ;D 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder